Мобилният оператор А1 потвърди, че имат проблеми с всички обаждания и есемеси.
„Работим по бързото възстановяване на услугата“, се казва в съобщението на компанията.
По-рано днес слушатели на „Хоризонт“ на БНР съобщиха за проблеми с мобилните връзки в мрежата на А1, които продължават близо час.
Припомняме ви, че преди четири дни клиентите на „Виваком“ останаха без гласови услуги и интернет.
Тогава председателят на парламентарната Комисия по транспорт и съобщения Кирил Добрев изиска официален доклад от Комисията за регулиране на съобщенията, която да извърши проверка по случая с „Виваком“ и да бъдат обсъдени допълнителни мерки за подобряване на механизмите за превенция и реакция при сривове в критичната комуникационна инфраструктура на страната.