close
България

Община Бургас поддържа денонощна връзка с хората от санираните блокове

saniran-blok-burgas

Община Бургас осигури възможност на хората, чиито блокове се санират по Националната програма за енергийна ефективност, да подават сигнали по всяко време на денонощието. Гражданите могат да я използват, ако възникнат проблеми по време на строителните дейности или имат съмнение в качеството на ремонта.

По входовете на всеки блок, който е в процес на саниране, вече има информационни брошури с телефони и имейл, чрез които всеки може да се свърже с експерти на Община Бургас или представител на инвеститорския контрол. Предвиден е денонощен горещ телефон, на който гражданите могат да оставят съобщение и телефони за обратна връзка.

Осигуряването на възможност за денонощен контакт с гражданите е част от стратегията на Община Бургас за контрол върху качеството на изпълнение на строителните работи по Националната програма за енергийна ефективност. Всеки сигнал, който постъпва в администрацията, се проверява от строителните експерти.

Припомняме, че гаранционният срок на извършените подобрения е 5 години и ако през това време възникнат проблеми, които не са вследствие на умишлена интервенция, се отстраняват от фирмите изпълнители за тяхна сметка. Община Бургас ще продължи да следи строго за изпълнението на строителните дейности и спазването на изискванията, поставени от собствениците на жилища.
Всеки гражданин може в рамките на работния ден да подаде сигнал на стационарните телефони на Община Бургас:  056/907 294 и 056/ 907 274.  Сигнал може да бъде подаван денонощно чрез гласова поща на горещ телефон 0887 870 020.

Пълният списък с отговорниците по санирането вижте тук.