close
България

Система за управление на клиентски опашки заработи в Дирекция „Местни данъци и такси“

DSC_3820

В Дирекция „Местни данъци и такси“ в Община Сливен заработи система за контрол на клиентски опашки. Тя е внедрена в началото на месец октомври и е била в тестов период.

Кметът Стефан Радев посети дирекцията днес, за да се запознае отблизо с работата на новата система. Той разговаря и със служителите, които споделиха, че обслужването на клиентите е по-бързо и също, че системата остава отворена за интегриране на още модули в зависимост от нуждите на дирекцията.

Новата придобивка ще оповестява гласово номерата на клиентите и ще ги насочва към даденото гише, каса или стая, в зависимост от услугата, която желаят да ползват.

Целта на системата е да се обслужват качествено максимален брой клиенти. Тя ще позволява възрастни граждани и майки с деца да се ползват с предимство.

За първи път в подобен продукт като този се интегрира QR-code, който позволява на клиентите да изкажат задоволството или недоволството си от конкретния обслужващ ги служител. Генерираният код върху билета е валиден в рамките на деня на обслужване. Попълването на анкетата не е нужно да се извършва на място. Анонимността на всяко мнение е гарантирана.

На монтираните екрани за посетители ще се излъчват кадри със забележителностите на Сливен. Те ще отразяват и панорамна гледка над града в реално време.